Pivovarna Laško Union
Menu

Pivo in cvetje Laško - uspešno v naslednje leto

Ljubljana, Laško, 18. julij – V Pivovarni Laško Union, organizatorju festivala Pivo in cvetje Laško, so ob zaključku 53. izvedbe tega dogodka zadovoljni. Organizacijsko je dogajanje potekalo na visoki profesionalni ravni, festival je bil vsebinsko najbogatejši doslej, uvedba vstopnine pa prave ljubitelje tega največjega slovenskega in regionalnega glasbeno – turističnega dogodka ni zadržala doma.

Organizatorji festivala Pivo in cvetje Laško so ob zaključku letošnje festivalske izvedbe, ki je bila zaradi vstopnine na nek način prelomna, lahko zadovoljni. Festivalsko dogajanje pridobiva na ugledu visoke profesionalne organizacije, ohranja jasno začrtano strategijo, ki je naravnana na vse generacije in ljubitelje raznolikih glasbenih žanrov.

Šestdeset predstav, od tega 50 glasbenih dogodkov na štirih odrih in v treh dneh, je festival v številkah. Vsebinsko pa ostaja dogodek naravnan vsem generacijam in vsem glasbenim okusom.

Festival neguje skrben odnos do najmajših in jim ponuja vrsto športnih, zabavnih, ustvarjalnih in poučnih animacij ter izzivov. Generaciji mladostnikov, ki v festivalu vidi prostor za druženje ob glasbi, je namenjeno močno sporočilo o odgovornem uživanju piva. Nekoliko zrelejša generacija, ki daje glasbo na prvo mesto, pa ob tem ceni harmonijo, ki jo festival goji z zgodovinsko, kulturno in hortikulturno dediščino kraja.

Prav ta vsebinska zaokroženost daje festivalu edinstveno podstat, na kateri že vsa leta gradi svojo rast. Dialog sedanjosti s preteklostjo, ki se odraža na festivalu, daje organizatorjem tudi prepoznavno marketinško pozicijo. Ta se prepleta tudi v njihovih sporočilih blagovne znamke, ki jo festival predstavlja. Tako se blagovna znamka uspešno in »naravno« povezuje s ključnim marketinškim dogodkom.

Število obiskovalcev je bilo letos zaradi vstopnine pričakovano nekoliko nižje, a je končno število obiskovalcev mnogo višje od nekaterih ocen. V štirih festivalskih dneh, od četrtka do nedelje, je 53. festival Pivo in cvetje Laško obiskalo 65.000 obiskovalcev. Festival še naprej ostaja največji turistično – glasbeni dogodek v Sloveniji.

V Pivovarni Laško Union načrtujejo v prihodnje festival še bolj podpreti v prizadevanjih, da prevzame vodilno regijsko pozicijo. S tem dajejo tudi jasno sporočilo vsem, ki so bili glede njegove prihodnosti zadržani. Dobrodošli na 54. festivalu Pivo in cvetje Laško leta 2018!

Več na www.pivoincvetje.si

Ostale novice

Alenka Rozman

Vodja komuniciranja

+386 (0)31 545 555

Pivovarna Laško Union

Ste polnoletni?

Vsebina strani je dostopna le starejšim od 18 let.

To spletno mesto vedno uporablja piškotke, ki so nujni za njegovo delovanje, z vašim soglasjem pa tudi analitične in oglaševalske piškotke. Z izborom opcije »Strinjam se« se bodo na vašo napravo namestili vsi piškotki. Če tega ne želite, to lahko spremenite s klikom na »Prilagodite nastavitve«. Več informacij najdete v politiki piškotkov.