PLU in AMZS podpisala zavezo Partnerstvo za napredek
Predstavniki Pivovarne Laško Union in AMZS smo v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem podpisali zavezo Partnerstvo za napredek. Z njo nadaljujemo in krepimo vzajemno prizadevanje za ozaveščanje o odgovornem, zmernem pitju in o situacijah, ko je edina izbira nič alkohola. Med drugimi to velja tudi za udeležbo v prometu.
V prometu ni dileme: vedno odgovorna izbira brez alkohola
Dolgoročno partnerstvo, s katerim naslavljamo škodljive posledice uživanja alkohola, smo z AMZS začeli pred dvema letoma, ko smo se pridružili ozaveščanju o pasteh in škodljivih posledicah rabe alkohola v prometu v okviru programa dodatnega usposabljanja voznikov začetnikov v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem.
Izvajanje tega programa na podlagi dolgoletnih izkušenj dela z mladimi in drugimi generacijami voznikov skrbno načrtujejo psihologi in AMZS inštruktorji varne vožnje. Pomemben del vsebin je namenjen tudi izobraževanju o pomenu trezne izbire in odgovornosti, da – ko smo v prometu, pa naj bo to z avtomobilom, motorjem, s kolesom, skirojem ali peš – ne uživamo alkoholnih pijač.
»Zavedamo se, da je pivo sinonim za sproščeno druženje. Zato z močjo naših blagovnih znamk Laško, Union in Heineken potrošnike spodbujamo k odgovornosti in zmernosti ter jih ozaveščamo o izbiri 0.0 brez alkohola,« je ob podpisu zaveze izpostavila Marta Bulhak, glavna direktorica PLU. Tanja Subotić Levanič, direktorica korporativnih odnosov v PLU je dodala: »Skladno z našo trajnostno strategijo 'Varimo boljši svet – dvignimo letvico 2030' se naše aktivnosti dotikajo tudi spodbujanja odgovorne potrošnje za bolj odgovorno, pravično in zdravo družbo.«
»V analizah prometne varnosti, ki jih v AMZS pripravljamo na podlagi podatkov o prometnih nesrečah, ki jih zbira policija, že vrsto let ugotavljamo, da je med povzročitelji prometnih nesreč še vedno izrazita problematika alkoholiziranosti, oziroma da je še vedno precej udeležencev, ki se ne zavedajo, da alkohol ne sodi v promet. Zaskrbljujoč je podatek, da je bilo lani več kot 20 odstotkov povzročiteljev prometnih nesreč alkoholiziranih. V AMZS zato pozdravljamo vse aktivnosti in pobude, katerih namen je ozaveščanje o škodljivih posledicah pitja alkohola – v upanju, da bomo s skupnimi prizadevanji uspeli dvigniti zavest, da je v prometu prava odločitev le trezna oziroma 0.0 odločitev«, je povedal Davorin Smodiš, v. d. generalnega sekretarja Avto-moto zveze Slovenije.
Različne generacije kot zgled zmernosti
V projektu 'Ozaveščanje voznikov o škodljivih posledicah vožnje pod vplivom alkohola' smo lani nagovarjali mlade, letos pa želimo vse družinske člane. Odgovorno pitje želimo namreč promovirati med ljudmi različnih generacij in jih spodbujati, da so drug drugemu zgled zmernosti in odgovornosti – tudi ko so udeleženi v prometu.
V sklopu aktivnosti pripravljamo zanimivo izobraževalno srečanje s strokovnjakom ter ozaveščevalni video, ki naslavlja vprašanje, kako si lahko medsebojno pomagamo sprejemati prave odločitve. Njegovo glavno sporočilo je: »Le trezen lahko sprejemaš trezne odločitve.«.