Heineken® praznuje 150 let
Z namenom obeležitve te okrogle obletnice, smo z nekoliko drugega zornega kota pogledali, kaj definira Heineken® - dobri trenutki.
Že Freddy Heineken je rekel “Mi ne prodajamo piva, mi prodajamo “gezelligheid” (kar po Nizozemsko pomeni dobri trenutki). In prav ta prispodoba je zgradila Heineken® v najbolj mednarodno pivo na svetu.
Ob tej zgodovinski prelomnici smo se v Heinekenu odločili, da razvijemo dodatno merilo uspeha, s katerim se ne bomo osredotočali samo na količino prodanega piva temveč tudi na dobre trenutke, ki jih prinašamo našim potrošnikom v več kot 190ih državah.
Povezali smo se z vedenjskim znanstvenikom dr. Chrisom Brauerjem z Univerze v Londonu ter razvili t.i. 'Good Times Index', nov model merjenja blagovne znamke, ki bo po celem svetu meril prispevek blagovne znamke k ustvarjanju popolnih pogojev za dobre trenutke naših potrošnikov. Indeks, ki združuje raziskavo vedenja ljudi, je opredelil pet osnovnih pogojev, ki jih ljudje na splošno potrebujejo za doživljanje dobrih trenutkov, vključno s pripravljenostjo za nove izkušnje, vključenostjo in človeškimi odnosi.
Z indeksom 'Good Times', Heineken® ostaja zvest svoji viziji, da postane prva blagovna znamka piva, ki uradno "prinaša dobre trenutke" kot del načina, kako meri svojo letno uspešnost – poleg prodaje in drugih meritev uspešnosti blagovne znamke. Več o izsledkih prvih merjenj novega indexa, bomo obveščali tudi slovensko javnost v prihodnjih mesecih.
Heineken® je tu za vaše dobre trenutke. Na zdravje 150. letom dobrih trenutkov s pivom Heineken®. Tako ali drugače.