Laško v Londonu prejelo prestižno priznanje za aktivacijo sponzorstva NK Maribor
(London, 8.2.2018) Blagovna znamka Laško prejela bronasto priznanje v prestižni kategoriji »BEST OF EUROPE« za sponzorsko aktivacijo NK Maribor
Potem, ko je Pivovarna Laško Union d.o.o. z blagovno znamko Laško zmagala v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo za aktivacijo sponzorstva NK Maribor in kampanjo Stava (spomnimo se Tavaresa in Cimerotića) na SPORTU 2017 v Sloveniji, z utemeljitvijo: »žirija je pohvalila projekt kot izjemno sponzorsko aktivacijo, ki je odlično idejo tudi učinkovito izvedla. Pri tem je žirija izpostavila bistro vključevanje nogometnih zvezdnikov iz dveh rivalskih klubov, s čimer so s svojo »stavo« pokrili območje celotne Slovenije. Člani žirije so izpostavili tudi končni »oglas v živo«, kar je pionirska poteza v regiji.« Na podlagi nagrade se je projekt uvrstil na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja za Evropsko nominacijo ESA Excellence Awads (ESA European Sponsporship Association) v prestižno kategorijo »Best of Europe«. V družbi projektov blagovnih znamk: Samsung (Velika britanija), Nestle (Finska), Vodafone (Irska), Telenor (Norveška), Silva (Švedska), Piraeus Bank (Srbija), DKB (Nemčija), Motivate (Hrvaška) je blagovna znamka Laško prejela odlično Bronasto priznanje.
Priznanje Best of Europe je ena najprestižnejših nagrad, ki jo podeljuje neodvisna skupina evropskih strokovnjakov. Komisija ocenjuje akcije, ki so že zmagovale v svojih državah.