PLU in Davidov hram s strateškim partnerstvom za še boljše storitve za kupce v Horeca kanalu
Pivovarna Laško Union (PLU) je v ponedeljek, 30. januarja, postala lastnik večinskega deleža v Davidovem hramu. S tem korakom družbi vstopata v strateško partnerstvo, ki bo PLU omogočilo izboljšanje poslovanja na trgu distribucije v sektorju HoReCa (hoteli, restavracije, catering), kupcem v tem kanalu pa prinaša boljše storitve. Davidov hram, eden vodilnih distributerjev pijač v Sloveniji in dolgoletni partner PLU v sektorju HoReCa, še naprej ostaja samostojno podjetje.
Glavni motivi za strateško partnerstvo PLU in Davidovega hrama so trije: izboljšati raven storitev v distribuciji pijač v sektorju HoReCa z močno osredotočenostjo na kupce in digitalizacijo, povečati stroškovno učinkovitost v transportu in distribucijski mreži, ter poenostavitev in digitalizacijo procesov. S strateškim partnerstvom PLU na eni strani pridobiva 30-letne veleprodajne izkušnje Davidovega hrama, njihovo dobro razvito distribucijsko mrežo in logistične zmogljivosti, odličen odnos med kupci in dobaviteljem ter poznavanje trga. Na drugi strani PLU v partnerstvo prinaša komplementarni distribucijski odtis, odlično poznavanje trga in zmogljivosti za razvoj poslovanja, vključno z organizacijo storitev za kupce in IT-orodji.
Strateško partnerstvo predvideva priključitev distribucije pijač družbe PLU v Davidov hram. Davidov hram, ki bo še naprej deloval kot samostojno podjetje, se bo v naslednjem obdobju osredotočil na razvoj močne organizacije in digitalnih orodij za nadaljnji razvoj storitev za kupce v Horeci.
Ob tem mejniku Zooullis Mina, glavni direktor PLU, izpostavlja: »Veseli smo, da sklenjeno strateško partnerstvo nadgrajuje naše dosedanje večletno sodelovanje z družbo Davidov hram. Verjamemo, da bo prispevalo k izboljšanju poslovanja PLU in omogočilo najboljši možni model za podporo našim kupcem tako pri distribuciji pijač kot z vidika razvoja blagovnih znamk. Oddelek prodaje v Pivovarni Laško Union se bo namreč lahko bolj osredotočil na razvoj naših blagovnih znamk in kategorij pijač, denimo točenega piva, za prodajna mesta v HoReCi. Naši potrošniki pa bodo tako lahko še bolj uživali v naših proizvodih in blagovnih znamkah.«
Skupščina družbe Davidov Hram je 30. januarja imenovala novo vodstvo družbe. Glavni direktor je postal dosedanji direktor podjetja Dušan Žehelj. Mesto operativnega direktorja Davidovega hrama pa je prevzel Miha Šebenik, dosedanji vodja poslovnega razvoja v družbi PLU.
Dušan Žehelj, glavni direktor družbe Davidov hram pojasnjuje glavne razloge za vstop v strateško partnerstvo: »Partnerstvo nam omogoča združitev logističnih kapacitet in bolj učinkovito poslovanje. Osredotočili se bomo na optimizacijo procesov in logistike ter digitalizacijo poslovanja s kupci. S takšnim pristopom bomo lahko kupcem v kanalu HoReCa ponudili vrhunsko storitev, denimo pogostejšo dostavo in digitalno naročanje, pa tudi večjo učinkovitost skozi optimizacijo logistike. Nenazadnje s strateškim partnerstvom pridobivamo dostop do znanja, ki ga imata PLU in HEINEKEN.«
Kupnine PLU in Davidom hram ne razkrivata.