Union slavil svoj uspeh na tekmovanju Outstanding 2017
V kategoriji za najbolj inovativno uporabo komunikacijskega kanala preteklega leta je slavila Unionova akcija »Živjo, v živo«.
Europlakat, pobudnik in organizator tekmovanja Outstanding, je v ljubljanski Operi letos že šesto leto zapored podelil nagrade najbolj izstopajočim dosežkom v zunanjem oglaševanju v Sloveniji. Interaktivna akcija »Živjo, v živo«, ki je nastala v sodelovanju z agencijo Pristop, je mimoidoče na ljubljanskih avtobusnih postajah preko svetlobnih vitrin nase opozorila s pomočjo nastopov v živo 5 mladih glasbenih skupin. V kategoriji najbolj inovativne uporabe komunikacijskega kanala je omenjena akcija izstopala iz povprečja in osvojila naslov zmagovalcev.
Kratek opis akcije: Skupine Imperij, Sunshine & The Loud Clouds, MRFY, Mama rekla in Dandalion Children so nastopale v Pivnici Union, sočasno pa so s prenosom v živo izpolnjevale glasbene želje prek svetlobnih vitrin ter tako popestrile junijske popoldneve v središču Ljubljane ter vedno dolgočasno čakanje na avtobus. Obiskovalci so lahko na Unionovi spletni strani glasovali za svojo najljubšo glasbeno skupino in odločili, da si zmago zasluži skupina Mama rekla. Le ta je po končanem izboru nastopila tudi v prvem oglasu z glasbo v živo pri nas na programu Pop TV.