Znamki Laško in Union med najboljšimi na 26. SOF-u!
26. slovenski oglaševalski festival je v soj žarometov postavil najboljše med najboljšimi v oglaševalski stroki. Naši znamki Laško in Union sta se v boju za nagrade odrezali več kot uspešno.
Kljub izjemni borbi, ki trenutno vlada na trgu, tako na ravni trgovcev kot na ravni regionalnih znamk, sta se obe naši znamki uvrstili med častnih 5 finalistov. Znamka Laško je z lanskoletnimi komunikacijskimi projekti skupno osvojila 2 veliki, 2 zlati in 3 srebrna priznanja, s čimer si je prislužila najvišji naziv: znamka leta 2016. Pomembna pika na i celotnemu uspehu znamke pa je tudi osvojena bronasta nagrada za učinkovitost Effie v kategoriji Potrošni izdelki – pijača.
Tudi znamka Union se je z lanskoletnimi komunikacijskimi akcijami odlično odrezala in si priborila 1 zlato in 3 srebrna priznanja ter se v skupnem seštevku med finalisti uvrstila na 4. mesto.
Uspeh obeh znamk pa se je poleg podeljenih nagrad dokazal tudi na trgu – predvsem v odličnih prodajnih rezultatih in rastoči priljubljenosti obeh znamk med potrošniki. Prav zaupanje potrošnikov je tisto, ki dokazuje, da smo na pravi poti in se lahko še bolj odločno podamo novim izzivom naproti.